maanantai 18. tammikuuta 2016

Marokon terveisiä


  Armoa ja rauhaa Teille sinne koti-Suomeen!

  Joulu on jo ollut ja mennyt, ja uusi vuosi on alkanut.

  Nyt olemme Marjan kanssa viettäneet joulua jo seitsemässä eri maassa: Suomessa, Kanadassa, Papua-Uusi-Guinealla, Albaniassa, Romaniassa, Maltalla ja Espanjassa. Jos joku ihmettelee tuota Kanadaa, niin tulkoon mainituksi, että 1980-luvun alkupuolella olimme raamattukoulussa Amerikan Seattlessa, mistä meidät kutsuttiin jouluksi Kanadan Vancouveriin.

  Tällä kertaa sain sydämelleni tarjoilla Teille matkaevästä uuden vuoden taipaleelle. Poimin tähän joitakin Jumalan Sanan kehotuksia ja lupauksia, mitä itselleni kirjasin ylös jo syyskuussa, jolloin Marjan kanssa erotimme aikaa rukoukseen ja paastoon. Saakoon Herra koskettaa Teidänkin sydämiänne näillä Raamatun jakeilla, jotka ovat omiaan johtamaan meitä oikeaan suuntaan tämä alkaneen vuoden uusissa haasteissa. 

"Kysykää Herraa ja Hänen voimaansa, etsikää alati Hänen kasvojansa”. (Ps.105:4)
 
 ”Varmasti luottaen siihen, että Hän, joka on alkanut teissä hyvän työn, on sen täyttävä...” (Fil.1:6)

  ”Hän antaa...voimattomalle voimaa yltäkyllin...jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.” (Jes.40:29,31)     
 
  ”...minä en vielä katso sitä voittaneeni; mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kurottautuen sitä kohti, mikä on edessäpäin, minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut...” (Fil.3: 13-14)

  ”Minä seison vartiopaikallani, asetun varustukseen ja tähystän, nähdäkseni, mitä Hän minulle puhuu, mitä Hän valitukseeni vastaa.
 ...näky odottaa vielä aikaansa, mutta se rientää määränsä päähän, eikä se petä. Jos se viipyy, odota sitä; sillä varmasti se toteutuu, eikä se myöhästy.” (Hab.2:1,3)

  ”Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!” (Lk.12:49)

  ”...minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.” (Jer.29:11)




 Yhteistyöstä ja esirukouksista kiittäen toivotamme Teille kaikille Herran läsnäolon väkevää kokemista tänä armon vuonna 2016!


 -Tauno, Marja ja Tiitus

------------------------------

PS: Kuva: Suomalaiset lähetit marokkolaisen veljen tukena

https://webmail.elisa.fi/?_task=mail&_action=get&_mbox=INBOX&_uid=18729&_part=2&_mimewarning=1&_embed=1&_extwin=1

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti